google-site-verification=ClKvL9nceJXf2LDBKz67HvG7EmBW-jeSH4MELDOj6U0
021-62806
​info@ariachess10.ir​​​​​​​
ساعت کاری: 8 الی 17

آموزش شطرنج در اندیشه

آیا به دنبال آموزش شطرنج در اندیشه هستید و قصد دارید در کلاس های حضوری شطرنج شرکت نمایید؟ اگر اینچنین است، پس حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. زیرا این مقاله برای شما نوشته شده است.

همانطور که میدانید شطرنج یک فعالیت و بازی محبوب است و بسیاری از افراد به دنبال آموزش این رشته ورزشی هستند و میخواهند رشته مورد علاقه خود را دنبال کنند و بسیاری از مراکز و باشگاه‌ ها این امکان را برای علاقمندان به این بازی فراهم می‌ کنند تا آنها بتوانند بدون دغدغه رشته محبوب خوب را دنبال کنند.  اینگونه مراکز علاوه بر آموزش حرفه‌ای شطرنج، معمولاً برنامه‌های آموزشی برای افراد مبتدی و کودکان نیز در نظر میگیرند تا افراد با هر سطح مهارت و سنی بتوانند در این کلاس ها شرکت کنند.

باشگاه‌ ها و مراکز آموزش شطرنج اغلب دارای مربیان و مدرسان حرفه‌ای هستند که توانایی آموزش اصول این بازی را دارند.

 

 

کلاس های شطرنج

 

 

آموزش شطرنج می‌تواند به صورت فردی یا گروهی و در سنین مختلف برگزار شود  و برنامه‌های آموزشی متنوعی برای افراد با سطوح مختلف تدارک دیده میشود.

علاوه بر آموزش حضوری، برخی از مراکز آموزشی شطرنج  دوره‌های آنلاین نیز ارائه می‌دهند که این امر برای افرادی که به دلیل مشغله‌ های روزمره نمی‌توانند به صورت در کلاس ها حضوری شرکت کنند، گزینه‌ مناسبی است و تمام برنامه های آموزشی مانند کلاس های حضوری انجام میشوند. 

در نتیجه، علاقه‌ مندان به آموزش شطرنج  می‌توانند با جستجوی اینترنتی یا مراجعه به باشگاه‌ها و مراکز ورزشی، به دنبال گزینه‌های مختلف برای آموزش این بازی باشند.

 

آموزش شطرنج در اندیشه

 

 

آموزش شطرنج در اندیشه

 

 

در سراسر ایران باشگاه ها و مدارس شطرنج زیادی وجود دارند که هر یک از آنها امکانات مختلفی را در اختیار شرکت کنندگان و دانش آموزان خود قرار میدهند. برخی از این باشگاه های در شهر اندیشه واقع شده اند که از میان آنها میتوان به باشگاه آریا که یکی از بزرگترین، معروف ترین و با امکانات ترین باشگاه های شطرنج در اندیشه است اشاره نمود. اما این باشگاه چه امکاناتی دارد؟ چه ویژگی هایی این باشگاه را با سایر باشگاه ها و مدارس شطرنج اندیشه متمایز میکند؟

 

باشگاه شطرنج آریا

 

باشگاه شطرنج آریا یکی از باشگاه‌ های معتبر شطرنج در اندیشه است که امکانات گسترده‌ای برای آموزش و تمرین در حوزه شطرنج ارائه می‌دهد و شما می‌توانید در این باشگاه از مربیان  برتر شطرنج کمک بگیرید تا بتوانید استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازی، تحلیل بازی‌ها و تمرینات تاکتیکی را دریافت کنید. 

از امکاناتی که این باشگاه ارائه میدهد نیز میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • برگزاری دوره های تخصصی: ارائه آموزش‌های تخصصی توسط مربیان حرفه‌ای و با تجربه در زمینه شطرنج.
    به عبارت دقیق تر میتوان مطرح نمود که تمام اساتیدی که با این مجموعه همکاری میکنند از بهترین اساتید شطرنج ایران هستند. برخی از اساتید برجسته نیز به صورت آنلاین توسط باشگاه آریا کلاس برگزار میکنند.
  • امکانات ورزشی: ارائه امکانات و تجهیزات ورزشی مناسب برای تمرین و بازی شطرنج.(این امکانات و تجهیزات عبارت اند از: سالن های مخصوص، انواع تخته و مهره های شطرنج، کتاب ها و منابع آموزشی مرتبط با شطرنج، ساعت شطرنج، اپلیکیشن های کمک آموزشی و...)
  • ارتباط با جامعه شطرنج: فراهم کردن امکاناتی برای ارتباط با جامعه شطرنج، شامل فرصت‌های شبکه‌ سازی و مشارکت در رویدادها و مسابقات مختلف.
  • امکانات اجتماعی: ارائه امکاناتی برای برگزاری جلسات اجتماعی، سمینارها و رویدادهای مختلف به منظور ایجاد ارتباط و تعامل بین اعضای باشگاه.
  • پشتیبانی و مشاوره: مشاوره و پشتیبانی از امکاناتی هستند که از بدو ورود افراد به باشگاه آغاز خواهد شد و همواره مشاوران و مربیان در زمینه های مختلف اعم از کنترل استرس، روش های بالا بردن تمرکز، نحوه ورود به مسابقات و... شرکت کنندگان را یاری خواهند نمود و حتی در غیر از ساعات کلاس، ارتباط با دانش آموزان قطع نخواهد شد و به تمام سوالات آنها پاسخ داده میشود.
  •  امکانات آنلاین: ارائه امکانات آنلاین برای بازی و تمرین با سایر بازیکنان از سراسر جهان.

مواردی که بیان شد تنها تعدادی از امکانات باشگاه شطرنج آریا می باشد و سایر امکانات را شما میتوانید با مراجعه حضوری به باشگاه مشاهده نمایید و به طور کامل با محیط باشگاه و فضای کلاس ها آشنا شوید تا مطمئن شوید مواردی که بیان شد تنها یک تبلیغ نیستند.

در حالت کلی میتوان گفت که امکانات و قابلیت های این باشگاه بسیار زیاد هستند، به همین خاطر اولین و تنها باشگاهی که برای آموزش شطرنج در اندیشه به شما پیشنهاد میکنیم باشگاه آریا می باشد.

 

سبد خرید